Friday 24 November 2017

Forex Dubai Karrierer


Arbeide i økonomi: 5 Forex Karriere Forexmarkedet kan være et spennende og lukrativt marked for handel hvis du forstår godt hvordan du kan kjøpe og selge valutaer. Hvis du er trukket til dette området, kan du til og med ønske å gjøre det til din karriere. Forex jobber er fartsfylte og kan bety merkelige arbeidstimer og lange arbeidsdager siden forex markeder er åpne 24 timer i døgnet, fem totalt dager i uken. De krever kunnskap om og overholdelse av lover og forskrifter som regulerer finansielle regnskap og transaksjoner. Noen jobber krever at kandidatene har bestått en eller flere eksamener, for eksempel Serie 3. Serie7. Serie 34 eller Serie 63 eksamener. Hvis du er kvalifisert til å jobbe i et fremmed land, kan en karriere i forex gi den ekstra spenningen om å bo i utlandet. Uansett hvor du jobber, vet du et fremmedspråk, spesielt tysk, fransk, arabisk, russisk, spansk, koreansk, mandarin, kantonesisk, portugisisk eller japansk, er det nyttig og kan være nødvendig for noen stillinger. (Forexmarkedet har mange unike egenskaper som kan komme som en overraskelse for nye handelsmenn, sjekk ut Forex Market: Hvem handler valuta og hvorfor.) Denne artikkelen vil gi en oversikt over fem store karriereområder i forex. Husk at bestemte stillinger har en tendens til å ha forskjellige navn på forskjellige selskaper. 1. Forex Market AnalystCurrency ResearcherCurrency Strategist En forex markedsanalytiker, også kalt en valutaforsker eller valutastrategist. jobber for en forex megling og utfører forskning og analyse for å skrive daglig markedskommentarer om valutamarkedet og de økonomiske og politiske problemene som påvirker valutaverdiene. Disse fagfolk bruker teknisk. grunnleggende og kvantitativ analyse for å informere sine meninger og må kunne produsere høy kvalitet innhold svært raskt for å holde tritt med det raske tempoet i valutamarkedet. Både enkelt - og institusjonelle handelsmenn bruker denne nyheten og analysen for å informere sine handelsbeslutninger. En analytiker kan også gi pedagogiske seminarer og webinars for å hjelpe kunder og potensielle kunder til å bli mer komfortable med handelskurs. Analytikere prøver også å etablere en medie tilstedeværelse for å bli en klarert kilde til forexinformasjon og fremme selskapene de jobber for. Dermed er det en stor markedsføringskomponent å være en forexanalytiker. (Dette markedet kan være forræderisk for uforberedte investorer. Finn ut hvordan du unngår feilene som hindrer FX-handelsmenn fra å lykkes, les Top Tops Forex Traders Fail.) En analytiker skal ha en bachelorgrad i økonomi, finans eller et lignende område og kan være forventes å ha minst ett års erfaring med å jobbe i finansmarkedet som handelsdirektør og være en aktiv forexhandler. Kommunikasjons - og presentasjonsferdigheter er ønskelige i enhver jobb, men er spesielt viktig for en analytiker. Analytikere bør også være velbevandret i økonomi, internasjonal økonomi og internasjonal politikk. 2. Konto ManagerProfessional TraderInstitutional Trader Hvis du har vært konsekvent vellykket trading forex på egen hånd, kan du ha det som trengs for å bli en profesjonell forex handelsmann. Valuta fond og hedgefond som handler i forex trading trenger konto ledere og profesjonelle forex handelsmenn å gjøre kjøp og selge beslutninger. Det gjør også institusjonelle investorer som banker, multinasjonale selskaper og sentralbanker som trenger å sikre seg mot valutasvingninger. Enkelte kontoadministratorer selv administrerer individuelle kontoer, gjør handelsbeslutninger og utfører handler basert på deres klientmål og risikotoleranse. (Hvis du er på utkikk etter svar, sjekk ut de 7 beste spørsmålene om valutahandel. Besvart.) Disse stillingene har svært høye innsatser: Kontoforvaltere er ansvarlige for store mengder penger, og deres profesjonelle rykte og deres arbeidsgiveres rykte rir på hvor godt De håndterer disse midlene. De forventes å oppnå profittmål mens de arbeider med et passende risikonivå. Disse jobbene kan kreve erfaring med bestemte handelsplattformer, samt arbeidserfaring i økonomi og en bachelorgrad i økonomi, økonomi eller næringsliv. Institusjonelle handelsmenn må kanskje være effektive handelsmenn, ikke bare for valuta, men også for varer, opsjoner, derivater og andre finansielle instrumenter. 3. Regulator Regulators forsøk å forhindre svindel i Forex industrien, og det er mange måter å jobbe i Forex regulering. Reguleringsorganer ansetter mange forskjellige typer fagfolk og har en tilstedeværelse i mange land. De opererer også i både offentlig og privat sektor. Commodity Futures Trading Commission (CFTC) er regjeringen forex-regulator i USA, National Futures Association (NFA) fastsetter reguleringsstandarder, og skjermene forex-forhandlermedlemmer fra den private sektoren. CFTC ansetter advokater, revisorer. økonomer, futures trading specialistsinvestigators og ledelse fagfolk. Revisorene sikrer overholdelse av CFTC regelverk og må ha minst en bachelorgrad i regnskap, selv om en masters og Certified Public Accountant (CPA) betegnelse er foretrukket. Økonomer analyserer de økonomiske konsekvensene av CFTC-regler og må ha minst en bachelorgrad i økonomi. Futures trading specialistsinvestigators utfører tilsyn og undersøker påståtte svindel, markedsmanipulering og brudd på handelspraksis, og er underlagt arbeidserfaring og utdanningskrav som varierer etter stilling. CFTC jobber ligger i Washington, DC, Chicago, Kansas City og New York og krever amerikansk statsborgerskap og en bakgrunnskontroll. CFTC gir også forbrukeropplæring og svindelvarsler til offentligheten. Siden CFTC overvåker hele råvare futures og opsjonsmarkeder i USA, er det nødvendig å forstå alle aspekter av disse markedene, ikke bare forex. NFA ligner CFTC og overvåker også de bredere futures - og råvaremarkedene, men i stedet for å være et offentlig byrå, er det en privat sektor selvregulerende organisasjon godkjent av Kongressen. Dets oppdrag er å opprettholde markedets integritet, bekjempe svindel og misbruk og løse tvister gjennom voldgift. Det beskytter og utdanner også investorer og gjør det mulig for dem å undersøke meglere. inkludert forex meglere. på nett. De fleste NFA jobber ligger i New York, men noen er i Chicago. (Tenk denne karrieren er riktig for deg. Lær mer om hvordan du kommer inn - og hvordan du skal lykkes, les Bli en finansiell analytiker.) Internasjonalt kan en regulator jobbe for noen av følgende byråer: Financial Services Authority (FSA) i United Kingdom Financial Services Agency (FSA) i Japan Securities and Futures Commission (SFC) i Hong Kong Australian Securities and Investments Commission (ASIC) i Australia 4. Exchange Operations AssociateTrade Audit AssociateExchange Operations Manager Forex meglerhus trenger enkeltpersoner til å betjene kontoer, og de tilbyr en antall stillinger som i utgangspunktet er på høyt nivå kundeservice stillinger som krever FX kunnskap. Disse stillingene kan føre til mer avanserte forex jobber. En utvekslingsoperasjon medarbeidere ansvarsområder inkluderer: behandling av nye kundekontoer verifisere kunden identiteter som kreves av føderale forskrifter behandling av kunder uttak, overføringer og innskudd og gi kundeservice. Jobben krever vanligvis en bachelorgrad i økonomi, regnskap eller virksomhet problemløsning og analytiske ferdigheter og forståelse av finansielle markeder og instrumenter, spesielt forex. Det kan også kreve tidligere megleropplevelse. (For mer, se Megler eller Trader: Hvilken karriere er riktig for deg) En relatert stilling er en handelsrevisor tilknyttet. Denne jobben innebærer å jobbe med kunder for å løse handelsrelaterte tvister. Handelsrevisorer skal være gode med folk og kunne jobbe raskt og tenke på føttene for å løse problemer. De må også grundig forstå forex trading og selskapets handelsplattform for å hjelpe kunder. En utvekslingsoperasjonssjef har mer erfaring og større ansvar enn en utvekslingsvirksomhet tilknyttet. Disse fagfolkene utfører, finansierer, bosetter seg og forene forex-transaksjoner. Jobben kan kreve kjennskap til forex-relatert programvare, for eksempel det vanlige Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication (SWIFT) - systemet. (Den globale sammenkoblingen av amerikanske betalingssystemer gjør det mulig for kommersielle og finansielle overføringer, sjekk ut Inside National Payment Systems.) 5. Programvareutvikler I forex jobber programvareutviklere for meglerhandel for å skape proprietære handelsplattformer som gir brukerne tilgang til valutaprisdata og bruk kartlegging og indikatorer for å analysere potensielle handler, samt handel forex online. Jobbkvalifikasjoner inkluderer en bachelor i datavitenskap, datateknikk eller lignende operativsystemkunnskap som UNIX, Linux andor Solaris kunnskap om programmeringsspråk som Javascript, Perl, SQL, Python, andor Ruby og kunnskap på mange andre tekniske områder, inkludert tilbake - end rammer, front-end rammer, databaser og web-servere. Programvareutviklere kan ikke være pålagt å ha økonomisk, handel eller forex kunnskap til å jobbe for en forex megling, men kunnskap på dette området vil være en stor fordel. Hvis du er en forexhandler selv, har du en mye bedre ide om hva kundene ser etter i forex-programvare. Programvarekvalitet er en viktig faktor som skiller en forexmegling fra en annen og en nøkkel til selskapets suksess. En megling står overfor alvorlige problemer hvis kundene ikke kan utføre handler når de vil eller handler ikke utføres i tide, fordi programvaren ikke fungerer ordentlig. En megling må også kunne tiltrekke seg kunder med unike programvarefunksjoner og praktisere handelsplattformer. (For mer på dette området er dette et must-read, Forex Automation Software for Handsfree Trading.) Andre stillinger i forex for datatyper inkluderer brukeropplevelsesdesignere, webutviklere, nettverks - og systemadministratorer og støttetekniker. Ekstra jobbalternativer I tillegg til de spesifikke, høyteknologiske forex-karriere beskrevet ovenfor, må forex-selskaper også fylle de samme stillingene som alle bedrifter trenger å fylle, for eksempel de som er i menneskelige ressurser og regnskap. Hvis du tror du er interessert i en karriere i forex, men ikke har den nødvendige bakgrunnen eller erfaring for en teknisk stilling, bør du vurdere å få føttene våte i en generell forretningsstilling. Selv en administrativ støtteposisjon vil gi deg en smak av forex-arbeidsmiljøet. For høyskole utdannede, tilbyr mange forex-selskaper internships. Et mål på forholdet mellom en endring i mengden som kreves av et bestemt godt og en endring i prisen. Pris. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. En finansieringsrunde hvor investorer kjøper aksjer fra et selskap til lavere verdsettelse enn verdsettelsen plassert på. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. Å jobbe i GAIN Capital Med en virksomhet som spenner over fire kontinenter, flere produkter og tusenvis av markeder, er GAIN Capital en rask og dynamisk industrileder. Vi verdsetter våre ansatte, og vet at vi ikke ville være der vi er i dag uten deres fantasi, samarbeid og engasjement. Å gi god service til våre detaljhandels - og institusjonelle kunder er vårt første mål, og hver enkelt av våre ansatte er fokusert på å levere best mulig handelserfaring. Våre nåværende ledige stillinger er oppført nedenfor. Hvis du ikke ser en passende rolle her, men du er inspirert til å ønske å jobbe med oss, vennligst send CV og CV til jlynchgaincapital. JOB SUMMARY: GAIN Capitals Senior Salesforce Analyst er ansvarlig for å støtte den kontinuerlige forbedringen av selskapets Salesforce-instans som den angår våre CRM-initiativer. Rapportering til Sr. Manager, CRM Strategy, fungerer denne rollen nært med Salesforce-utviklingslaget, og tar opp virksomhetsadministratorfunksjoner som gir daglig støtte til flere brukergrupper og globale lag for kravinnsamling, vedlikehold, testing, rapportering og opplæring av hele bedriften - CRM-systemer. Fokusområder inkluderer markedsbedrifteres kundestøtteoperasjoner effektivitet, rapportering, dokumentasjon, trening og bruker adopsjon. Den ideelle kandidaten vil være selvmotivert, detaljorientert og ha gode problemløsende evner. De vil lykkes med tvetydige problemer, tar full kontroll og ansvar for å finne løsninger, og vil drive mot enkle løsninger på komplekse problemer. Ansvar: Støtte Sr. Manager, CRM-strategi for å kommunisere med virksomheter på alle nivåer, grensesnitt med ulike lag for å støtte design og implementering av nye CRM-evner. Arbeid som Salesforce Business Administrator for å opprettholde funksjonelle områder av Salesforce, inkludert datahåndtering, kontakter , leder, kampanjer, etc. Utfør forretningsanalyse og utvikle krav basert på brukerbehov og samarbeide for å muliggjøre Salesforce-løsninger som letter bevis på konsepter, forbedringer, testing og støtteaktiviteter Triage-forespørsler om forretnings prioritering og bygge brukstilfeller for å klargjøre krav til hovedruting, oppdragsregler mv. Som Salesforce Business Administrator utfører data vedlikehold Delta i data integrasjonsprosess med andre bedriftsapplikasjoner. Gjennomgå eksisterende fusjonsregler i DupeBlocker med markedsføring og andre interessenter anbefaler oppdateringer hvor det er hensiktsmessig og utfører prosesser for kontinuerlig overvåking av datakvalitet og integritet i plattformapplikasjonerOpgående dataopprydding og deplikasjon med hensyn til flere verktøy, inkludert Salesforce Sales and Marketing CloudsPerform og forbedre standard operasjonsprosedyrer som sikrer datakvalitet og synkronisering på tvers av systemsSupport-organisasjonen i forståelsen av datakontroller og konsistensFor anbefalinger til styring for datakvalitetReport og Analyse Liaise med Marketing Insights-team for å levere kampanjerapportering, klientmålinger, etc. for å bidra til å bygge en samlet visning av kundedata. Aktiver forretningsinnsikt til Salesforce-brukere og ledergruppe, og samarbeide med interessenter for å identifisere og presentere KPIer i Salesforce-rapporter og oversikter. Brukerautentiseringstest Vedlikehold og håndheve Salesforces beste praksis Gjennomgå, analyser og opprett detaljert dokumentasjon av brukssaker, forretningsprosesser sammen med brukerens behov, inkludert utgivelsesnotater, arbeidsflyt, data, funksjoner og trinn som kreves for å utvikle eller modifisere prosess ystems Dokumentprosess arbeidsflyter og foreta hensiktsmessige anbefalinger for å påvirke operasjonelle effektiviteterDokumentsendringer i design og implementering av SalesforceCreate detaljerte testplaner for implementering av ny funksjonalitet, sikre kompatibilitet med eksisterende prosesserSupport brukere og brukeradopsjon Overvåk brukervedtak og bidra til å drive adopsjon over hele virksomheten (f. eks. ekstra treningsøkter, velorganiserte informative presentasjoner) Forstå og navigere søknaden / programmene nøyaktig for å støtte brukere og feilsøke problemer Script, koordinere, administrere og gjennomføre opplæringsdokumentasjon og treningsøkter for nye utgivelser og pågående forbedringer. Gi en-til - en brukercoaching Grunnkvalifikasjoner: Bachelorgrad eller tilsvarende Salesforce Administratorsertifisering og 2 års Salesforce Administratoropplevelse konfigurere SFDC for 100 brukere Sterkt kundefokus (både intern ekstern) og forståelse av CRM-prinsipper og strategier Kjennskap til de grunnleggende forretningsprosessene for salg, markedsføring og kundesupport En lagspiller som er dygtig til å jobbe på tvers av avdelinger for å sikre brukerens adopsjon og tilfredshet. Demonstrert prosjektledelse og analytiske ferdigheter for å iverksette tiltak mot de forespurte endringene og detaljere nødvendige tilpasninger. Mulighet til å planlegge og gjennomføre små til mellomstore prosjekter estimat r kilder og tid kreves og gir daglige ogorlige statusrapporter Sterk organisasjon, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter Fleksibilitet for å møte kontinuerlig endring av prioriteringer og utfordringer Demonstrert kunnskap om databasekonsepter Evne til å trekke ut, administrere og importere data Kjennskap til komplekse Excel-funksjoner, for eksempel fleokup - og pivottabeller er foretrukket JOB SUMMARY: Client Onboarding er en viktig og instrumental del av vår virksomhet siden den tjener som en av de første mulighetene til å gi inntrykk på våre kunder. Vårt mål og oppdrag er å sikre den aller beste kundeopplevelsen gjennom operativ fortreffelighet og utnytte evnen til våre hardt arbeidende personer på vårt serviceorienterte team. Vi arbeider proaktivt i samarbeid med salgs-, kundeservice - og compliance-team for å sikre gjennomsiktighet rundt våre prosesser og fremme effektiv og jevn end-to-end ombordlegging av potensielle kunder. Ansvar: Utfør due diligence på nye kontoprogrammer og dokumenter for detaljhandel, bedrift og Introducing Broker-kunder som en del av klientens ombordleggingsprosess for å sikre at informasjonen er verifisert og kompatibel. Grundig forståelse av ombordstigningspraksis og regelverk knyttet til AML KYC. Støtte rettidig og nøyaktig kontobehandling ved å jobbe tett med interne lag for å løse problemer og åpne nye kontoer i samsvar med våre servicenivåer. Evne til å bygge relasjoner interagerer effektivt med sentrale interne og eksterne kunder. Identifiser hull i nødvendig klientdokumentasjon for å godkjenne nye kontoer. Hold lagledelsen informert om behandlingsproblemer og røde flagg. Utfør oppgaver relatert til kontovedlikehold og nye Konto operasjonelle prosesser. Generell administrasjon arbeid, inkludert arkivering og skanning papirarbeid. Opprett og administrer brukerkontoer og tillatelser. Administrer og gjennomfør interne prosjekter eller andre individuelle oppgaver som delegert. Ta imot vår kultur med kontinuerlig forbedring ved å identifisere og delta i områder med muligheter for forbedring i vår ombordbehandlingsprosess. Nødvendige kvalifikasjoner: Må være bestemt, lidenskapelig og tilpasningsdyktig. Evne til å fungere effektivt blant et løsningsdrevet team. Bevist organisatoriske og prioritering ferdigheter. Evne til å multitask og være en proaktiv lagspiller. Detaljorienterte med evne til å tenke utover oppgavens omfang. Utmerkede muntlige, skriftlige og mellommenneskelige kommunikasjonsevner. Må kunne kommunisere tydelig og effektivt til våre eksterne partnere. Må være i stand til effektivt effektivt å klare seg selv til å møte tidsfrister og klient SLA under press i et høyvolumskraftig miljø. Datamaskinfaglighet i Microsoft Windows-miljø. Flytende på engelsk (evne til å oversette russisk, arabisk eller japansk et pluss). Tidligere operationsback office, kundeservice eller relatert erfaring pluss. Bachelorgrad i relatert fagområde. AccountabilitySupervision: Relasjoner: Aktiv kommunikasjon på tvers av alle avdelinger, inkludert Compliance, Accounting, Sales, Client Services, Partner RelationsBusiness Development Equipment: Bruker en personlig datamaskin, standard og spesialisert programvare og standard kontorutstyr som telefon, faks, kopimaskin, etc. Ferdig i Microsoft Office (inkludert MS Project). Arbeidsforhold: Fungerer i et luftkondisjonert, godt opplyst kontor, moderat støynivå. Selskapet Gain Capital Group, LLC er en direkte tilgang futures meglerfirma som tilbyr online trading av Futures markeder gjennom vår proprietære trading plattform. Målet med GAIN Futures er å tilby førsteklasses kundeservice kombinert med den beste direkte tilgangs futures trading plattformen. I dag vokser vi på en enestående rate og har en umiddelbar åpning i IT som programvareingeniør. Jobbbeskrivelse Gain Capital Group, LLC søker en erfaren, energisk, entusiastisk og hardt arbeidende Software Engineer for å utvikle applikasjoner for et bredt spekter av finansielle produkter, og søker kunnskap om applikasjonsutvikling i full levetid. Kandidaten vil jobbe selvstendig, med individuelt ansvar for kvaliteten og effektiviteten av applikasjoner, mens han arbeider i et miljø for forandring og vekst, med eksponering for og læring av banebrytende teknologi. Kandidaten må kunne anvende kunnskap om prinsippene for praksisutforming, praksis, systemutvikling og analyse. Kandidaten vil også følge eksisterende designdevelopmentQA metoder og analysere krav og arkitekt nye programvare systemer samtidig som integriteten til eksisterende applikasjoner opprettholdes. Ansvarsområder Programvaremodellering og simulering GUI-design på fronten Programvare testing og kvalitetssikring Evaluere og identifisere ny teknologi for implementering Opprettholde systemer ved å overvåke og korrigere programvarefeil Performance tuning, forbedring, balanse, brukervennlighet, automatisering Støtte, vedlikeholde og dokumentere programvarefunksjonalitet Integrere ny programvare med eksisterende systemer Programvareanalyse, kodeanalyse, kravanalyse, programvarevurdering, identifikasjon av kodeverdier, systemrisikoanalyse, pålitelighetsanalyse av programvare Samarbeide med andre ansatte, for eksempel prosjektledere, systemanalytikere og salgs - og markedsførere. Rådgivning med kolleger om vedlikehold og ytelse av programvare systemer og stille spørsmål for å få informasjon, klargjøre detaljer og implementere informasjon Problemløsing og tenkning sidelengs som en del av et lag eller individuelt for å møte prosjektets behov Kvalifikasjoner Vellykkede kandidater må h ave en bachelorgrad i datavidenskapsinformasjonssystemer Minst 5 års erfaring i Microsoft C SQL Omfattende kundeservers programmeringsevner, som spesialiserer seg på Microsoft-produkter og - teknologi. Solid kompetanse i å utføre hele programvarenes utviklingslivssyklus, inkludert design, koding og testing. Sterk kunnskap om objektorienterte prinsipper og design Utmerkede problemløsningskompetanse Sterk forståelse innen design, utvikling og feilsøking av multithreading-programvareprosjekter. Foretrukne ferdigheter inkluderer også CC Win32-rolleoppsummering GAIN Capital Holdings, Inc. (NYSE: GCAP) er en global leverandør av online trading-tjenester som spesialiserer seg på utenlandsk valuta , kontrakter for forskjell (CFD) og futures, som betjener en mangfoldig kundebase av detaljhandel og institusjonelle investorer fra over 140 land. GAIN Capital opererer FOREX og City Index, som gir aktive forhandlere tilgang til globale OTC-markeder. Vi har hovedkontor i Bedminster, NJ med 800 ansatte over hele Nord-Amerika, Europa og Asia Pacific. På GAIN Capital ser vi etter kandidater med høy integritet med en holdbarhet, som verdsetter samarbeid, innovasjon og personlig og profesjonell vekst. Vi er for tiden på jakt etter en talentfull person å bli med i vårt Finance-team i Bedminster, NJ. Hovedansvar Ledelse og eierskap av Companys interne kontroller over finansiell rapportering i samsvar med § 404 i Sarbanes-Oxley Act av 2002. Dette ansvaret omfatter utforming, dokumentasjon og implementering av interne kontroller som er både automatiserte og manuelle. Sørg for at kvartalsvis finanskontroll er undercertifiseringen fullført Utvikle og trene økonomisk og ikke-finansielt personell til å utføre kontroller i henhold til selskapets retningslinjer. Assist direktøren og lederen i å overvåke selskapets regnskapsprinsipper, inkludert overholdelse av eksisterende retningslinjer og implementering av nye retningslinjer. Assist direktøren og leder i regnskapsforskning, inkludert å holde seg oppdatert når det gjelder endringer i regnskapsmessige uttalelser og veiledning i henhold til US GAAP, tolke nye regnskapskrav og utarbeide notater som dekker komplekse områder. Fullførte kvartalsvise avsluttingsprosesser, inkludert innhenting av økonomiske data og utarbeidelse av støtteplaner for SEC-arkivering, og forvalter nærliggende kalendere Assist i konsolideringsprosessen for måneders slutt, inkludert innsamling av data fra underliggende ledgers, kartlegging til konsolidering og konsolidering nyttig for ulike grupper Utfør intercompany prosessen, som inkluderer avstemminger og rapportering av intercompa nybalanser Støtte den eksterne rapporteringsprosessen, sikre selskapets årsregnskap, utarbeides i samsvar med US GAAP og SEC kravAssist med å utarbeide styrets rapporter, inntjeningspresentasjoner, proxy-setninger, 8-Ks og månedlige driftsmål. Arbeid med ekstern revisjon for å koordinere substantielle testprosedyrer, kontrollerer testing og gjennomgang av årsregnskapet på en rettidig og effektiv måte. Kvalifikasjoner, kunnskapserfaring Kreves 4 års erfaring i offentlig regnskap som serverer børsnoterte selskaper, fortrinnsvis innen finanssektoren. Stor 4 offentlig regnskapserfaring et pluss Utmerket kunnskap om Sarbannes-Oxley-kravene, COSO 2013-rammen og utforming og styring av integrerte interne kontrollprosesser. Erfaring med komplekse konsolideringer i flere valutaer Utmerket kunnskap om US GAAP, inkludert evne til å undersøke regnskapslitteratur, etablerer en posisjon og utvikler prosedyrer for implementering. Sterke kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig. Ferdighet i Microsoft Office-programmer. Great Plains, FRX og SUN-regnskapserfaring foretrukket Webfilings SEC-filingsystemopplevelse foretrukket Rolleoppsummering Individuelen i denne rollen er ansvarlig for den daglige driften av GAIN Capital Partnership-virksomheten (B2B). Denne personen vil være ansvarlig for samarbeidsadministrasjon på bord, oppsett og administrering av partnerforespørsler. Suksessen for denne personen vil bli bestemt ved å oppnå baseline servicenivåer for ombordstigningstider, responstid for henvendelser og å levere høyt kvalitetsnivå på tjenesten. Nøkkelansvar Administrer ombordstigning av nye partnere, inkludert innsamling og verifisering av KYC-dokumentasjon og koordinering av godkjenning med samsvar. Operasjonelt oppsett av alle partnere i alle gjeldende systemer. Førstegangsstøtte for alle partnere som inkluderer effektiv behandling av partnerforespørsler, utstedelse av oppløsning og tilrettelegging for backline-team eller RM når det er nødvendig. Representasjon og involvering i prosjekter som påvirker partnere. Sende masse e-postkommunikasjon til partnere, enten vanlig eller ad hoc. Se etter å skape effektive forretningsprosesser, internt og for partnere. Arbeid internt for å løse og implementere. Oppdater og avstem Partnerrabatter og - betalinger Andre oppgaver som tildelt, inkludert, men ikke begrenset til, deltakelse i prosessforbedringsinitiativer Ferdigheter Kunnskap Krevd Erfaring hos en kunde som står overfor operasjonell rolle, finansielle tjenester opplever et pluss. Sterke datakompetanse, inkludert evnen til å lære proprietær programvare. Utmerkede mellommenneskelige ferdigheter og en kundeservice tilnærming til problemløsing Utmerket verbal og skriftlig kommunikasjonsferdighet Evne til å forstå end-to-end prosesser og deres gjensidig avhengighet Evne til å fungere godt på tvers av funksjonelle lag for å løse partnerforespørsler. God tidskompetanse, evne til å prioritere arbeid og vurdering av hvordan du bruker tidsmøter effektivt Evne til å tilpasse seg og bistå i implementering og kjøring endring. Jobbsammendrag Klientkassen er en viktig og instrumental del av vår virksomhet, da den fungerer som funksjon av kundefondsstyring. Vårt mål og oppdrag er å sikre den aller beste kundeopplevelsen gjennom operativ fortreffelighet og utnytte evnen til våre hardt arbeidende personer på vårt serviceorienterte team. Vi arbeider proaktivt i samarbeid med salgs-, kundeservice - og compliance-team for å sikre at kundetransaksjoner blir gjort på en riktig og nøyaktig måte for å sikre en positiv kundeopplevelse. Ansvar Støtte back office-operasjoner i behandling av kundetransaksjoner (innskudd, uttak, overføringer) Tilrettelegging av innkommende og utgående betalinger (overføringer, kredittkort, e-sjekker, sjekker) Hjelper firmaet med å håndtere risikoer knyttet til finansielle transaksjoner Hold teamadministrasjonen informert om behandlingsproblemer og røde flagg Behandle og gjennomføre interne prosjekter eller andre individuelle oppgaver som delegert Ta imot vår kultur med kontinuerlig forbedring ved å identifisere og delta i områder med muligheter for forbedring i våre klientskatteprosesser Gi opplæring og assistanse til nye ansettelser Prioritere, eskalere operasjonsproblemer etter behov Daglig regnskapsmessig avstemming og 10K rapporter vurderinger Krav Kvalifikasjoner Bachelor grad i relatert felt Fleksibilitet i Mandarin er påkrevd Datamaskinfaglighet i Microsoft Windows miljø Overordnet kundeservice ferdigheter Bevist evne til å effektivt arbeide blant et løsningsdrevet team Bevist organisatorisk og prioritering ferdigheter Evne til å multitask og være en proaktiv lagspiller Må være effektivt i stand til selv å klare å møte tidsfrister og klient SLA under press i et høyvolumskraftig miljø. Må ha en sterk lidenskap for å lære Finansiell drift og Global Banking. Tidligere operationsback office, kunde service, eller relatert erfaring, pluss AccountabilitySupervision Relasjoner Aktiv kommunikasjon på tvers av alle avdelinger, inkludert Overholdelse, regnskap, salg, kundeservice Skriftlig og verbal kommunikasjon med store banker Bruker en personlig datamaskin, standard og spesialisert programvare og standard kontorutstyr som telefon, Faks, kopimaskin, etc. Ferdig i Microsoft Office (inkludert MS Project) Arbeidsforhold Fungerer i et klimaanlegg, godt opplyst kontor, moderat lydnivå Kvalifikasjoner BABS-grad, Sterke kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og verbal, ekstremt detaljert orientert sterk organisering og tidshåndtering ferdigheter Teknologi tilbake grunnlagt et pluss JOB SUMMARY: Posisjoner i kundeservice er ansvarlig for å svare på klientforespørsler på en nøyaktig og rettidig måte gjennom telefoner, chatter eller e-postmeldinger. Enkeltpersoner får jobben gjort ved nøyaktig å anvende prosesskunnskaper og retningslinjer til klientanrop, chat-e-postmeldinger mens du utvikler og administrerer kundeforhold. Som en av verdens ledende Forex Securities servicere kombinerer vi uovertruffen kundeservice med nyskapende teknologi som gir rik klientdata i brukervennlige systemer. Finansielle representanter er høyt trente, motiverte fagfolk som leverer tjenester og løsninger som overgår kundens forventninger. ESSENTIAL FUNKSJONER: Å være en del av et team dedikert til å håndtere alle aspekter av kundeopplevelsen. Behandle innkommende handelsforespørsler og klientproblemer via telefon, e-post og live, interaktiv chat. Gi kundestøtte ved å svare på innkommende telefonsamtaler og / eller e-post om kontoer, retningslinjer, tjenester og tilgjengelige produkter. Place Spot FX, CFDs og Commodity Trades, gi tilbud og legge til rette for diskusjoner om aksjemarkeder, rentemarkeder, internasjonale markeder og økonomiske forhold. i meningsfylt dialog og identifisere ubestemte behov eller økonomiske mål som kan oppnås ved å videreutnytte selskapets tjenester, produkter eller verktøy Arbeid i et raske og dynamiske miljø ved å bistå kunder og levere løsningsfokuserte resultater. Tilrettelegge innkommende utgående åpning av nye kontoer for potensielle kunder som allerede angitt interesse for plattformen vår og gir støtte til eksisterende kunder. Ønsker å lære og utnytte nye konsepter knyttet til lisensiering, regelverk, policyprocedures, tilgjengelige programtjenester, etc. Utmerket rådgivende, rapportbygging, lytting og kommunikasjonsferdigheter. Evne til å identifisere klientinteresser eller behov og tilby tjenester eller løsninger på en proaktiv måte. Demonstrere et positivt og profesjonelt bilde til alle tider. Stærke matematiske, analytiske og problemløsende ferdigheter. Sterk detaljert oppmerksomhet med vekt på nøyaktighet og aktualitet. Mulighet til å bestemme minimumsbehov for vedlikehold alle valutapar, CFDer. metaller og råvarer. Evnen til å beregne likvidasjonsverdiene til produktene vi tilbyr. KRAVTE KVALIFIKASJONER: Flyt i Mandarin College-utdannet eller 2 år Kundeserviceopplevelse Integritet og evne til å håndtere sensitiv informasjon og opprettholde konfidensialitet. Utmerket lytte-, skriftlig og verbal kommunikasjonsevner. Effektiv konfliktløsning og problemløsning. Tilnærming, fleksibilitet, pålitelighet og samvittighet. Sterk kommando av maskin - og skriveferdigheter. Representanter vil typisk navigere gjennom 4-5 programvaresystemer samtidig. Keen interesse for feltene for investering og finansielle tjenester. Demonstrerer selvtillit og evnen til å opprettholde ro i en vanskelig situasjon. Vi vil gi jobtrening, men ideelle kandidater vil være aggressive, fleksible selvstartere med gode kommunikasjonsevner, sterk oppmerksomhet på detaljer og en servicetankett for å støtte GAINs kunder i det krevende, sanntidsmiljøet for aktiv handel. Serie 7, 63, 3 og 34 lisenser foretrekker 2 års arbeidserfaring i et beslektet meglermiljø. BSBA grad fortrinnsvis i økonomi, Business ManagementAdministration, eller en tilsvarende kombinasjon av utdanning, opplæring. Trading og investering løsninger for alle våre tjenester har fått internatioinal plaudits og priser, tilby både fagfolk og nybegynnere muligheten til å tjene fra Forex. Å returnere sjakkkronen til Russland Med støtte fra Alpari, klarer den beste russiske sjakkmesteren Sergey Karyakin seg for det avgjørende slaget om å returnere verdensskakkronen til russisk jord. Etter å ha vunnet kandidaturneringen, er det siste skrittet der for å ta. Hjelpe barn sammen Alpari Charitable Fund, opprettet i 2005, har hjulpet hundrevis av barn. Bli med oss ​​og sammen kan vi gjøre mer Alpari kommer bak sport Fotball, skiskyting, rugby, sjakk: gjennom hele historien har Alpari alltid gjort sitt beste for å supportere ulike typer sport. I 2014 ble det inngått et partnerskap med St. Petersburgs UEFA Cup-vinnende fotballklubb, FC Zenit. Alpari over hele verden Som et ledd i et unikt prosjekt, takket et team mountineers 7 av verdens høyeste fjell og plasserte Alpari-flaggene på toppen av hver i løpet av 300 dager. Mer enn en million kunder har valgt AlpariAlpari Limited, Cedar Hill Crest, Villa, Kingstown VC0100, Saint Vincent og Grenadinene, Vestindia, er innlemmet under registrert nummer 20389 IBC 2012 av Registrar of International Business Companies, registrert av Financial Services Authority of Saint Vincent og Grenadinene. Alpari Limited, 60 Market Square, Belize City, Belize, er innlemmet under registrert nummer 137.509, godkjent av International Financial Services Commission of Belize, lisensnummer IFSC60301TS17. Alpari Research Analysis Limited, 17 Ensign House, Admirals Way, Canary Wharf, London, Storbritannia, E14 9XQ (finansiell forskning og analyse for Alpari-omsetninger). Alpari er medlem av The Financial Commission. en internasjonal organisasjon som arbeider med å løse tvister i finansbransjen i Forex markedet. Risikofriansvarsel. Før du handler, bør du sørge for at du fullt ut forstår risikoen ved leveransehandel og har den nødvendige opplevelsen. 1998-2017 Alpari Limited Data kan ikke vises.32 Oppdateringsdata kan ikke vises.32 Oppdatering Vi kan snakke med deg på følgende språk: Data kan ikke vises.32 Oppdatering Beklager, det har oppstått en feil. Prøv igjen senere. Varsling av denne feilen har blitt sendt til vårt tekniske supportteam. For å bli omdirigert til den europeiske Alpari-nettsiden, som drives av Alpari Europe Ltd., et selskap registrert i Malta og regulert av MFSA, klikker du Fortsett. For å forbli på denne siden, klikk på Avbryt.

No comments:

Post a Comment