Wednesday 1 November 2017

Forex 20 En Måned


20 per måned. Er dette mulig Kommersiell Medlem Ble medlem Mai 2007 6 837 Innlegg Jeg vil mistenke nei. Ikke at det ikke er mulig denne måneden, eller til og med neste. bare at du har ting som en bærehandel quoterectionquot av noen få hundre pips en time. Forutsatt at du var en bærehandler, og ville ha gjort buku dinero de siste årene, ville det alene sikre noen få dårlige måneder. Dessuten tror jeg veien til rikdom er asfaltert med mye tålmodighet. Det er ikke å si at du ikke kan gjøre 1000 pips på en handel, men det noen ganger. korreksjon, mye av tiden, dette markedet er bare banging rundt. Trene et regneark på dette. Prøv å ta balansen din og få 2 hver uke. Det vil i seg selv overraske deg. Eller enda bedre, prøv noe veldig beskjeden, 1. Fortsatt, med sammensatt interesse, legger den opp. Jeg tror problemet med de fleste forexhandlere er at de ser dette markedet som forskjellig fra aksjemarkedet, som er sant. Men de fokuserer på feil forskjell - returnerer. Selv om det er sant, kan din CADJPY-handel bringe denne balansen opp 8 denne uken, det kan like gjerne gjøre det motsatte. Den delen som er for mange, svarer ikke til aksjer, i likhet med aksjer, valutaer går også opp og ned. Forskjellen her er at du mister 8-10 dollar en pip, som i stort bilde er et pip nesten ingenting. Det kommer ikke til å gjøre at seks pakker med Labbatts koster så mye mer, for eksempel. Men hvis du blir stoppet ut med 150 pips, er det noe du skal føle. Forhåpentligvis vil du ha nok til å ha råd til den tidligere nevnte seks pakken. Ble med i april 2007 Status: Ikke bli grådig. Ikke vær for sjenert 453 Innlegg urealistisk avkastning urealistisk businessdrugs ulovlig aktivitet andor scam 100 av handelsmenn er tapere. Bare at noen vinner mer enn de mister Ble medlem Mai 2007 Status: Medlem 208 Innlegg Jeg er ikke så ny for valutakurs, men jeg vil gjerne vite om noen profesjonelle handelsfolk har konsekvent trukket av 20 per måned, i hvert fall opp til 100.000 konto. Er dette mulig, prøver jeg å finne ut hva målet mitt skal være månedlig for min avkastning på kapital og hvilke tall er realistiske. Jeg tror mange mennesker bare savner et poeng: Systemet ditt bestemmer hvor mye du skal gjøre. For å svare på spørsmålet ditt, er 20 per måned mulig og sannsynlig hvis du bruker et system som kan gi deg disse avkastningene med hvilken risiko du er villig til å ta (det er mange systemer der ute som kan gjøre det btw.). Et annet poeng som er avgjørende, er: Hvor mye risikerer du (pengehåndtering er nøkkelen som demark sier). 0,5 risiko per handel mot 3 risiko gjør en stor forskjell. Systemer som har en kortere tidsramme, genererer generelt mer avkastning enn systemer med lengre tidsrammer (H4 vs M1 for eksempel). Som jeg sa, er det mulig og porbabel å få gjennomsnittlig 20 måneders avkastning på større kontoer, men for å virkelig svare på spørsmålet ditt, bør du bare fortelle oss litt mer om systemet og pengestyringen. Jeg tror svaret avhenger av forventet forventning og personlig toleranse for risiko. Med løftestang og et sammensatt MM-system er nesten alt mulig. I det minste er det matematiske svaret. Alt annet er like, retur og risiko er begge direkte proporsjonale med stillingsstørrelsen. 20 per måned kan vel være oppnåelig hvis man er forberedt på størrelsesstillinger for å ta den nødvendige risikoen, det vil si hvor dårlige måneder vil resultere i betydelige drawdowns og den reelle muligheten for wipeout. Leverandører markedsfører sine systemer ved å sitere tilbake, men det virkelige målet for systemeffektivitet er dollar (eller prosent) som er oppnådd for hver dollar som står i fare. Så er 20 per måned, hver måned, realistisk mulig, tviler jeg på det. Hvorfor sammensatte 20 per måned tilsvarer rundt 800 årlig avkastning, det vil si at vi kunne slå 5k til 10,5m i 3,5 år og til 2,5b på 6 år. Det ville sikkert være interessant å vite om noen av topphandlerne her oppnår noe eksternt nær dette. Jeg mistenker at det er en verden av forskjell mellom teori og virkelighet, spesielt når tallene blir store: fra både likviditetspoengene og opprettholde disiplin som de personlige komfortnivåene er strukket ut. Du har rett, jo større kontoen blir, desto vanskeligere er det å opprettholde avkastningen. Men spørsmålet ba om kontoer i størrelsen 100k. Med 100k er det mulig og sannsynlig å få 20 hver måned i gjennomsnitt. (forutsatt at du bruker inntektene dine hver måned etter.) Du har rett, jo større blir kontoen, desto vanskeligere er det å opprettholde avkastningen. Men spørsmålet ba om kontoer i størrelsen 100k. Med 100k er det mulig og sannsynlig å få 20 hver måned i gjennomsnitt. (forutsatt at du bruker inntektene dine hver måned i forhold.) Ja, jeg spurte om det var mulig opptil 100k. Jeg leste en av Market wizards boken og noen av handlerne har tatt sine personlige kontoer på et par tusen dollar og gjort det til over 100k om et par år. En eller to av dem endte opp med å blåse den og begynte hele, men jeg la merke til at gevinsten redusert etter 100k-poenget. Også, Larry Williams har slått 10k til 1 million i 1 år. Datteren hans gjorde det samme etterpå, og to personer er i stand til å gjøre det slik at det er lærbart. Jeg vet at jeg kommer til å bli hamret for dette, men jeg risikerer 5 på hver handel (1k per mini). Men på en vinnende strikke, kan jeg få det opp og legge til stillinger, og på en tapende strikke (kaldt staver), reduserer jeg stillingsstørrelsen min, så jeg mister så lite som mulig. BTW, handel på 4hdaily diagrammer. Ja, jeg spurte om det var mulig opptil 100k. Jeg leste en av Market wizards boken og noen av handlerne har tatt sine personlige kontoer på et par tusen dollar og gjort det til over 100k om et par år. En eller to av dem endte opp med å blåse den og begynte hele, men jeg la merke til at gevinsten redusert etter 100k-poenget. Også, Larry Williams har slått 10k til 1 million i 1 år. Datteren hans gjorde det samme etterpå, og to personer er i stand til å gjøre det slik at det er lærbart. Jeg vet at jeg kommer til å bli hamret for dette, men jeg risikerer 5 på hver handel (1k per mini). Men på en vinnende strikke, kan jeg få det opp og legge til stillinger, og på en tapende strikke (kaldt staver), reduserer jeg stillingsstørrelsen min, så jeg mister så lite som mulig. BTW, handel på 4hdaily diagrammer. Risiko 5 kan være helt fint så lenge du bruker et meget høyt nøyaktighetssystem. Jeg vet fortsatt ikke helt hvilket system du bruker, men jeg tenker på det du har sagt, at selv om du risikerer 2-3 på hver handel, er 20 per måned et godt mål (knife amp vegas har lignende tall jeg tror). 20 per måned på 10k kapital: Realistisk Jeg har vært trading for en stund nå og hadde både bra og uflaks, men stort sett lykke til med tanke på at jeg har tjent fortjeneste hver måned på hovedstaden min siden starten. Jeg er vanligvis en daghandler og de fleste handler er omtrent 6 til 12 timer. men noen ganger. De går lenger hvis situasjonen krever det. Nå tenker jeg på å gå inn i en hovedstad på ca 10k USD. Min plan er tjene ca 10 til 20 per måned på den hovedstaden. Nå har jeg hatt ganske god handelsstrategi, og jeg har tjent om lag 40 til 70 hver måned på min første lille hovedstad. Jeg tror at disse tallene virker overdrevne og viser at jeg har hatt lykke til eller noe, men stoler på at de er det jeg kunne oppnå. Nå er mitt spørsmål til yall det. Er det mulig å gjøre minst 10 til 20 på en kapital per måned mens den gjenstår realistisk. Ved realistisk mener jeg. fra en erfaren handelsmann synspunkt, er det greit hvis jeg sikter på bare 10 til 20 avkastning på hovedstaden min hver måned. Eller er det rettet mot høyt. skal jeg revidere det til et lavere nummer eller skal jeg sikte enda høyere jeg vil gjerne ha all tilbakemelding på mine mål. TL DR Er det mulig å gjøre 10 til 20 profitt på en kapital på 10k USD mens det er trygt og realistisk Ble medlem Sep 2009 Status: Medlem 997 Innlegg Hei Alle, jeg har handlet litt tid nå og hadde både bra og uflaks men stort sett lykke til med tanke på at jeg har tjent fortjeneste hver måned på hovedstaden min siden starten. Jeg er vanligvis en daghandler og de fleste handler er omtrent 6 til 12 timer. men noen ganger. De går lenger hvis situasjonen krever det. Nå tenker jeg på å gå inn i en hovedstad på ca 10k USD. Min plan er tjene ca 10 til 20 per måned på den hovedstaden. Nå har jeg hatt ganske god handelsstrategi, og jeg har tjent om lag 40 til 70 hver måned. Det ser ut til at du er i skoene mine. I fjor gjorde jeg meg også det samme. Jeg var veldig lønnsom med liten konto. Lånte litt penger og jeg hadde 10k, og jeg har endret meg brokeren (hvor maksimal innflytelse var høyere). Da jeg så på 11 sekunder, la jeg 1,1k, enn jeg var i ekstase. Til tross for at jeg ikke brukte 1 mye handelsstørrelse, men 10 lot. Hvis 10 mye flytter 1 pip som er 100. Så hvis du tjener 11 pip som er omtrent 1k. Jeg vet ikke hvor det var hodet mitt for å starte igjen handel med 10 mye. Jeg mistet neste handel. Jeg ble redd og mistet 3-4 flere handler. Jeg vant noen få handler og justerte innflytelsen til normale grenser, men var for sent, allerede mistet for mye. Mitt råd er: Hvis du spilte med 1k accouts (eller 2k) bare doble kontostørrelsen, la være 24k. Se hvordan fungerer det for deg de større tallene 1-2 uker. - minst 5 bransjer Hvis du føler deg bra, og du har en tøffere handel og fortsatt vil øke hovedstaden, enn gå og doble størrelsen igjen og handle 5x min. til du har 10k eller hva som er grensen din. Ønsker å kjøpe PATIENCE Hei Alle, jeg har handlet for en stund nå og hadde både godt og uflaks, men stort sett lykke til med tanke på at jeg har tjent fortjeneste hver måned på hovedstaden min siden starten. Jeg er vanligvis en daghandler og de fleste handler er omtrent 6 til 12 timer. men noen ganger. De går lenger hvis situasjonen krever det. Nå tenker jeg på å gå inn i en hovedstad på ca 10k USD. Min plan er tjene ca 10 til 20 per måned på den hovedstaden. Nå har jeg hatt ganske god handelsstrategi, og jeg har tjent om lag 40 til 70 hver måned. På en måte spør du andre mennesker hva er deres virkelighet. vellykket folk gjør det ikke. Ikke fokus på hvor mye du vil gjøre. fokusere på hvor mye du er villig til å risikere. Hvis du gjorde de med et lite antall handler (i henhold til handlingsplanen) enn på de store tallene, vil du vise at du har feil. Jeg hadde en serie på 17-23 sammenhengende seier. Med det arbeider hver handelsplan, til du får 3-4 påfølgende tap. Og de vil skje: etter 200 handel eller etter 500 handel, men det vil skje. Sjekk dine bransjer hvordan det blir med de påfølgende tapene. Spesielt med 7 påfølgende. Hvis du fokuserer på hvor mye du trenger å tjene måned, vil det distrahere deg fra handlingsplanen din, og du vil søke innspillingspunkter, der de ikke arent. bare fordi quote jeg trenger å lage x på denne monthquot og det vil føre til mislykkes med svært stor sannsynlighet. Bare fordob kontoen din og ikke slutte ennå fra daglig jobb 1 år, ikke lån penger. Vil du kjøpe PATIENCE Hva mener du trygt Hvor mye er du villig til å miste per handel Jeg tror å redusere risikoen lav. 1 til 2 per handel. Og så se hvor mye du kan gjøre. Ikke fokus på hvor mye du vil gjøre. fokusere på hvor mye du er villig til å risikere. Profesjonelle handelsfolk gjør rundt 30-50 om året, med svært liten risiko per handel. Så du vil sannsynligvis måtte risikere mye mer for å oppnå 120-240 om året. Jeg oppnådde 800 med demo-konto i et halvt år som risikerer 5-10 per handel, så det er mulig, hvor som helst det vil være veldig følelsesmessig når man ser en drawdown. Hei, kan jeg spørre deg hvilken strategi du har Det er basert på teknisk analyse med lite grunnleggende analyse. når det ikke er grunnleggende analyse så unngår jeg bare nyhetene. Tekniske egenskaper: Sterke støtte - og motstandsnivåer (disse er på 4H eller større tidsrammer). Risiko belønner alltid 1: 1 eller mer, men aldri 2: 1. Så jeg vinner alltid så mye som jeg risikerer, eller vinn mer enn jeg risikerer. På denne måten, selv om jeg mister mer enn jeg vinner, vinner jeg eller knuser selv. Ser på 4H, 1D og ukentlige diagrammer. noen ganger for oppføring 1H. Å være veldig greit, noe som betyr om ikke så sikkert da jeg ikke tar handelen. Har alltid en TP og SL, (på min demo-konto har jeg aldri hatt SL eller TP) uten det du er over eksponert. selv om jeg ikke venter på TP eller SL for å bli rammet, har jeg alltid dem. for sikkerhets skyld. Jeg fant papirhandel av tidligere diagrammer hjulpet mye med å identifisere motstand og støtte. Selvfølgelig er det mer komplisert enn disse, men disse er grunnleggende. Jeg forteller alltid folk å gjøre mye papirhandel på en simulator. hva som helst strategi, selv om du ikke har en strategi, bare gjør papirhandel og du vil se mønstre på diagrammer. Prøv denne simulatoren, papirhandel kan være svært vanedannende: Hva mener du trygt Hvor mye er du villig til å miste per handel Jeg tror kutte risikoen lav. 1 til 2 per handel. Og så se hvor mye du kan gjøre. Ikke fokus på hvor mye du vil gjøre. fokusere på hvor mye du er villig til å risikere. Profesjonelle handelsfolk gjør rundt 30-50 om året, med svært liten risiko per handel. Så du vil sannsynligvis måtte risikere mye mer for å oppnå 120-240 om året. Jeg oppnådde 800 med demo-konto i et halvt år som risikerer 5-10 per handel, så det er mulig, hvor som helst det vil være veldig følelsesmessig når man ser en drawdown. Mitt Win-forhold er rundt 75. Men takk igjen for ditt råd. I min nåværende strategi tror jeg jeg risikerer for mye. det er derfor det forklarer min høye inntjening. Jeg har risikert opptil 20 av min hovedstad. Jeg tror jeg må tone det ned og redusere størrelsestørrelsene mine og husk at Slow and Steady vinner løpet. Det ser ut til at du er i skoene mine. I fjor gjorde jeg meg også det samme. Jeg var veldig lønnsom med liten konto. Lånte litt penger og jeg hadde 10k, og jeg har endret meg brokeren (hvor maksimal innflytelse var høyere). Da jeg så på 11 sekunder, la jeg 1,1k, enn jeg var i ekstase. Til tross for at jeg ikke brukte 1 mye handelsstørrelse, men 10 lot. Hvis 10 mye flytter 1 pip som er 100. Så hvis du tjener 11 pip som er omtrent 1k. Jeg vet ikke hvor det var hodet mitt for å starte igjen handel med 10 mye. Jeg mistet neste handel. Jeg ble redd og mistet 3-4 flere handler. Jeg vant noen få handler. dette er den beste ideen hvis du handler med 200 konto bare prøv med 500 for uken når du føler at du har kontrollen dobbel den til 1K og ta deg tid til å undersatand endringene (masse størrelse) wining og taper ting til du når 10KIf Du har gjort 30 pips om dagen hver dag, du er en gud. Og hvem som helst som selger deg den drømmen, er en løgner. Bare gjør matte. 30 pips på dollar yen hver dag er som en 65 retur for året. Selv Renaisssance Technologies kan gjøre det konsekvent hvert år. Btw, du liker å skrive om økonomi på Quora, jeg ønsker å invitere deg til vix amp options trading community. Handel alene kan suge, spesielt uten god utdanning. Dens i beta nå, men det er designet for å lære handel på en skikkelig, strukturert måte. I utgangspunktet er det virkelig vanskelig å oppnå høy (gt4) Sharpe-forhold når du handler manuelt hvis du er en ikke-programmatisk FX-aktør. Hver handel har en quotexpectedquot verdi og en kvoteringskvot på lønnsomhet som spenner fra et negativt tall til et positivt tall. Det betyr at du ved enhver handel kan tape penger, og hvis du handler dette signalet lenge, vil du gjøre (Antall handler) (Forventet verdi av en enkelt handel) i fortjeneste. For å forbedre sannsynligheten for at du er lønnsom på en tilfeldig gitt dag, må du enten a) redusere variansen i returfordelingen av en enkelt handel, eller b) handle en positiv forventningsstrategi mange ganger i løpet av dagen. Problemet er at i tidsrammen som de fleste handler handler med, er det et svært lite antall mulige handler som du kan lage på en gitt dag. I utgangspunktet, for å redusere de falske positive, må du redusere antall handler. Dermed vil du være i en Catch 22-situasjon når det gjelder å oppnå et høyt Sharpe-forhold: enten handel med høyere frekvens (som vil drepe deg i transaksjonskostnader), eller utvikle et algo som er super, superselektivt om sine bransjer som kan redusere mengden kvotering du ser på en dag 18,9k Visninger middot Vis Oppvoter middot Ikke for reproduksjon Vel, en næringsdrivende kan lage 20-50 pips på en dag. Han kan til og med gjenta denne forestillingen neste dag, og fortsette det positive resultatet noen dager på rad. Imidlertid er det ganske umulig å kontinuerlig generere en konsekvent og konstant fortjeneste. som 20 til 50 pips hver dag. Jeg utelukker ikke det faktum at det kan være noen super høyt talentfulle handelsmenn for hvem 30 pips virker ganske vanlige, men de er virkelig unntak. Faktisk anser de super profesjonelle handelsmennene ikke om daglig handel i det hele tatt: de er mer opptatt av langsiktig handel. Videre teller de ikke pips i det hele tatt: de er mer opptatt av forholdet mellom investeringsprofit. Det er ikke ille å drømme om slike høye forestillinger, men det ville være bedre å starte med små, men konsekvente skritt, og disse trinnene blir gjort gjennom å lære og oppleve. Jeg håper dette var nyttig 3.4k Vis middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon Selvfølgelig kan du. Men, som Ian Marshall sa, er konsistens nøkkelen til suksess i valutahandel. Jeg lærte å handle fx i desember 2012. Jeg demo handlet i tre måneder og begynte deretter å handle ekte penger i februar 2013. De to tingene du trenger å unngå er grådighet og frykt. Når du gir noe overskudd, begynner du å ta mer risiko og så mister du mye penger. Du blir redd for å miste og unngå å gjøre noen handler i noen uker. Jeg passerte gjennom den emosjonelle bergbanen til november 2013 da jeg tok en streng og disiplinert objektiv tilnærming til handel. Jeg regnet sannsynligheten for suksess for min primære tekniske indikator, valgt en fast ta fortjeneste på 80 pips og stoppe tap på 40 pips. Nå, jeg gjør det bra. Selv om jeg bare får 1-2 signaler per uke, så får jeg omtrent 100 pips per uke (jeg lukker noen handler før de treffer ta fortjeneste basert på subjektiv analyse, for eksempel høye nyhetsnyheter snart bli publisert). 14.8k Vis middot View Oppvoter midtpunkt Ikke for Reproduksjon Ja det er veldig mulig (men ikke 100 hele tiden) i enkelte perioder når markedet opplever litt volatilitet Overlapping mellom to økter. Generelt, når det er en overlapping i markedet, for eksempel Japan London og LondonNewyork Session, er det alltid en volatilitet som følger med en slik periode. For eksempel hver morgen i London Open-sesjon. Euro-par er aktive, og hvis du har en god strategi, kan du få 20-30 pips. Nyheter Utgivelse: Fundamentals driver markedet. Under nyhetsutgivelsen oppleves volatilitet, og noen par kan bevege seg over 100pips avhengig av hvilken type nyheter. For eksempel er ikke-farm Payroll den mest flyktige nyhetsutgivelsen, og dollarbaserte valutapar kan flytte hundrevis av pips i sekunder. Men trading nyheter er risikabelt hvis du ikke er kunnskapsrik om det. Sentralbank Govenor039s tale. Taler fra disse gutta kunne få par til å gå hundrevis av pips og til og med forandre markedssentimentet med effekter som varer i måneder. Men det er risikabelt å handle disse taler, unntatt du abonnerer på noen feedsignal service Breakout. Det er visse perioder når det har vært litt konsolidering og en breakout er nært forestående. En breakout kan se prisen går bra over 50 pips. Dette skjer ofte når prisen har nådd terskelen for å være overkjøpt eller oversold. You kan dra nytte av dette ved å forstå de riktige tekniske indikatorene for å sette sammen for en lønnsom strategi. For en god strategi for å få 20-50 pips per dag, kan du besøke havilahfx 2.8k Vis middot View Oppvoter middot Ikke for reproduksjon Som en dødelig og har vokst rundt profesjonelle handelsmenn og studerer trender mye som en del av læreplanen er min mening at Det er ikke en klok idé å ha et mål om å gjøre visse pips om dagen. Målet er å gjøre disiplinert handel, basert på de ulike grunnleggende og tekniske faktorene i betraktning, og selv det kan ikke fungere. De beste handelsmenn forstår at deres beste strategier wouldn039t virker, og det er alltid en mulighet til å gjøre tap i hver handel. Det store problemet med å være tilfreds med noen få pips er at det alltid er en mulighet til å tjene penger hvis retningen fortsetter, hvorfor stoppe det. Rookie feil Amatør handelsfolk forplikter er at de løper sine tap lengre tenker at markedet vil magisk arbeide til deres favoriserte 50 pips profitt der ved å miste mye av deres fortjente profitt og snart kutte i sine innledende investeringer. Det du vil gjøre er å kutte tapene dine kort og kjøre fortjenesten din, så handelsoppsettet ditt skal oppnå målet, for å oppnå 50 pips, bør du ikke kjøre et stoppfall på 200 pips, markedet fungerer på morsomme måter. 1. Godta tap som en del av strategien og se for å minimere dem, slik at du ikke må limes på skjermen hele dagen, en gang i morgen for å sjekke bestillingene og en gang om natten for å se hvordan de gjør det , med mindre det er anledning til å inngå en handel i løpet av dagen. 2. Hold deg til din handelsplan, om bestillingsstørrelsen, din innflytelse og dine handlekurv. 3. Husk alltid, hvis dette var en rask måte å tjene penger på, ville alle gjøre dette, loven om stort antall arbeid og 99 av fortjenesten går til 1 av befolkningen, så oddsen er skjev mot deg 4. Oh ja, alltid ri bølgen, gå med markedsutviklingen. 8,6k Vis middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Det er litt tøft, men ikke umulig i det hele tatt. Hvis du har bedre kunnskap og erfaring, kan du gjøre dette ditt ønske sant, for å gjøre 20 til 50 pips per dag i Forex Trading. Det er bedre å følge noen veteranhandler, som har god kunnskap og erfaring. Du kan se denne videoen, for å vite mer om 50 pips om dagen. 1.1k Visninger middot Ikke for reproduksjon Bare et lite tips: Don039t tenk i form av pips - pips betyr ingenting. En handelsmann som lager 100 pips kan tjene mindre penger enn en handelsmann som bare gjør 10 pips. Som handelsmann bør du begynne å tenke når det gjelder, og enda bedre: Sett din risiko i forhold til belønningen din. Det som handler mest, er at du ikke trenger å tjene penger hver dag for å tjene penger på lang sikt. Hvis du spiller din risiko: belønn smart og kombinere den med winrate, that039s når du begynner å se resultater. Hvis du er interessert, laget jeg denne korte artikkelen om hvordan risiko: belønning og winrate jobber sammen. Kanskje det hjelper litt med disse konseptene. Den Hellige Graal: Hvordan Kombinere Risikobesvar Ratio Og Winrate (Infographic) Tradeciety I039m gjerne svare på eventuelle andre spørsmål - it039s min favoritt trading emne :) 5.4k Vis middot Vis Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Doug Dailey. Forex trader og lærer Eier på tradingsmartmoney Spørsmålet du virkelig spør, er at du gjør fortjeneste konsekvent i Forex over timequot og svaret er en rungende quotYesquot. Hvis du er seriøs om handel, er du villig til å jobbe hardt for å utvikle dine handelsferdigheter og ditt handelshensyn, kan du få konsistent fortjeneste. Start med et lite mål og arbeid deg opp. Det fungerer. 2k Vis middot View Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Er det mulig å handle i aksjemarkedet og forex sammen med en dagjobb Jeg har en handelsalgoritme som får 10-50 per dag (sammensatte gevinster). Hva skal jeg gjøre nå Er det mulig å bli rik på aksjemarked Skal folk gjøre nok ut av dagens handel Skal jeg kjøpe 1000 av Apple-aksjer akkurat nå Hvor kan jeg finne en Forex-dag handelssjef Kan jeg gjøre mer enn 1000 per måned gjør dag trading på Forex bruker 1000 som startkapital

No comments:

Post a Comment